Followers

Monday, September 3, 2012

Bicara Hati Yang Diam..


-Kadang-kadang aku tertanya-

Kadang2 kita sering mempertikaikan banyak persoalan,
Kadang2 juga kita tak tahu kenapa kita terluka,
Kadang2 jugak kita tak tahu mengapa kita sedih,
Kadang2 juga kita tak tahu kenapa kita menangis..

Kadang2 juga orang tidak tahu kita terluka dengan semua yang dilakukannya,
Kadang2 juga kita rasa mungkin salah kita,
Kadang2 juga kita terfikir mungkin kita tidak diperlukan lagi,
Kadang2 juga kita terfikir mampukah kita bertahan lagi ?

Namun, walau apapun yg terjadi.. percayalah, semua itu telah dirancang yang Maha Esa.. Okey, Assalamualaikum pmbuka bicara.. buat tatapan para pembaca sekalian.. yeahhh! hihi xD Setelah sekian lama Myrah tak update blog, nmpaknya sudah b'habuk dan segala entry2 yg dh lepas suda pon expired.. Maaafkan saya.. hewhew~ yela kan, entry tarikh luput minimum 5hri la.. k ambe dh start merapu.. harhar k2, Myrah cuma nk bgtau yg Myrah sayang dkat Special BoyFriend Myrah.. wlaupun Myrah dh bnyak kali mengalirkan air mata d'sebabkan dya, namun cinta kami tetap utuh.. k, Myrah jujur! <3 klau tak menangis sbb cinta, xde nmpak plak keSEJATIan kita kan? haha Eh eh ! nak bagi 1lagi puisi la untuk Mr I kita.. hihi hrap awok bace dan faham =)

Sayang, 
jangan pernah tinggalkanku,
Hidupku kosong tanpa cintamu,
Jangan pernah kau berubah,
Kerana cintaku masih untukmu,
Selamanya untukmu..

Sayang,
Hanya kau satu dihatiku,
Percayalah kau satu tiada duanya,
Kau sempurna dimataku..

Sayang,
Cinta yang kau berikan sungguh bermakna,
Hadirmu dalam jiwaku,
Menjadi penawar duka yang lama,
Hidupku kembali ceria dengan kehadiranmu,

Sayang,
Adakah kau tahu bahawa aku mencintaimu?
Adakah kau tahu bahawa aku menyayangimu?
Adakah kau tahu hanya kau yang ingin sentiasa ku miliki?

Setiap detik ku ingati dirimu, Selamanya kau milikku..
Semoga saya dan awak menemui cinta sejati..
Cinta yang menuju ke jalan Allah, Cinta kekal abadi..
Cinta pada yang Maha Esa..





2 comments:

  1. bercinta memang indah dik.tapi kena simpan sedikit keraguan agar tak sakit satu hari nanti. d usia muda, kebanyakkn tak suka teguran macam ni.sama la macam akak dulu. tapi bila tiba masanya, adik akan faham apa yg dimaksudkan.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'a,Kak. . rasa jgak keindhan smua ni.. bila skit 1hri, rasa segalnya tntg CINTA :'/ mungkin adk tau skit2 ap yg akak maksudkann.. btw, thanks 4ur advice, sis xD

      Delete