Followers

Friday, May 3, 2013

Friends Forever maybe? . .

Assalamualaikum wbt dan salam Jumaat :)

Fuh ! Dh lma xupdate blog. haih, sebulan lbeh dah. means, dah 4minggu aku biarkn blog ni berhabuk .sedih k sdih. hehe :-D Kemana awak menghilang ? Awak, sy terasa dgn awak. Maybe awk xperasan smua ni. I Will miss u .

Aku terasa dgn member2 aku. aku xtau ap yg buat aku terasa. satu ak boleh ckap, aku terasa tahap dewa dgn dorang. i don't know why :'( Since smlam lgi, aku rsa mcm aku xwujud untuk mereka. semua sombong dgn aku. Please, aku pantang klau aku dpat mmber time susah cari aku, time senang, batang idong aku pun buat-buat xnmpak. Laki perempuan semua sama je :3 please understand my feelings. Apa makna PERSAHABATAN klau xpndai nk appreciate sesama sndiri. Apa guna ? Depan mata boleh la korang buat xnmpak aku. tpi, aku boleh ckap, "bila aku xde dpan mata korang lgi, tolong jgn menyesal. dan jangan terhegeh2 untuk mnghrgai aku" aku dh xperlukan korang semua .yea ! Memang aku batak kawan. Do i care ? Memang aku sentap klaw mmber sndiri buat acuh tak acuh dgn aku.

Aku susah2 jaga perasaan mmber2 aku sbb 1perkara. iaitu persahabatan. Well~ klau aku xfikir bnda tu, apa aku rasa, dh lama aku bgi ayat dkat muka dorang terus. AKu bkan terasa dgn sorang mmber je, tpi semua .Memang aku batak kawan !Tolonglah~ Aku ada feeling, ada masa aku menangis, ada masa aku gembira. :'( Aku simpan semua sebak di dada, biarlah aku yg rasakan semua ni. Aku rindu 2012. Aku rindu M S. ye, org lain xfaham perasaan aku . 

Sekarang, baru ak rasa aura calon PMR. so, aku sedikit pendiam dlam kelas. Aku xnak menyesal kemudian hari .and aku xnak my future life gelap . aku ada cita-cita sendiri. aku ada matlamat hidup sndiri. Apa yg aku lakukan, itulah yg terbaik untuk aku. tp, bila diam, semua kata aku sombong. Aku ada life sndiri .tolognlah faham. Tp aku xnak bersendiri. Aku perlukan kawan untk mnjdikan semangat aku bertambah .AKu nak luahkan apa yg aku rasa dkat kwan. tp, aku xkuasa. aku xsmpai hti nk citerkan apa yg aku rasa. aku pendam. Prnah aku trfikir "Nak cari bf la sorang. boley crite problem dkat dia" dua kali fikir "Eh, xpyahla. nnti dosa kapel brtmbah. sabar Mirah, Allah ada :) " Aku rsa stop sini je story aku. maybe this entry not so interesting because i does not have any idea. Peace ;)



#Gambar 2012#

No comments:

Post a Comment