Followers

Thursday, November 21, 2013

Ku Mohon

Jangan kaburkan cinta yg ku beri padamu ! Dears , i'm feel sad this night ! I don't know what happen with us :'( I Miss our crazy conversations . Please understand me ! I can't be a strong girl . I can't dears . For him or capital F , one words nak bgtau dkat awk . Sorry :(

Hm , entah knpa tiba2 mood aku melayang kelaut mlm ni. Sapa yg bawa mood aku pergi , aku xtau . Maka , bertapa la aku depan laptop , meluahkan segala yg terpendam dlam hati nurani ni . Xmampu dah nak crita dkat sapa2 . Enough and enough ! "Mirah , jgan bebankn sapa2 dgan masalah kita . Just find this way to solve that problem"  .Syg , aku mntak . tolong jgan kaburkn cinta aku . Aku mntak jgak , tlong jgan ragukn cinta aku . Dan aku mntak lgi , jgan hampakan cinta aku . Dan aku nk mntak lgi , jgan TINGGALkan aku :(

Aku xmampu lgi dh syg . Aku xkuat ! Aku xsetabah perempuan2 lain . Aku tidak seperti mereka. Tpi , aku cuba untuk jdi seperti mereka . Aku cuba dn terus mencuba . Terkdang terasa pahitnya bagai menelan ubat tambah darah -.-' Tp , last2 telan jugak . Seriously aku ckap , aku xtaw apa terjadi mlam ni . Rasa xtenang gila hati . Xtaw apa yg sedang berlaku dn akan berlaku . Ya Allah ! Tabahkanlah hati hambaMu ini. :(

Jujur aku ckap , bila aku dh sygkan someone , aku akan sy dia betol2 . Takkan pernah aku khianati semua tu . Aku akn cuba hargai . Bgi aku tu semua rezeki Allah . dan klau dh jodoh , InsyaAllah dipermudahkan . Take a note lah syg . Aku dh bgi segala2nya dkat dia . For him , I love you . Please trust me . sy boleh bezakan mana awk dan mana org lain . Cara lynan xkan sama . Tolong faham ! Tersgatlah tolong . Kdg2 , aku tertunggu2 mesej dari dia . wlaupon aku tw yg dia xkan mesej aku . Rindu gila kowt. .Sebb tu apapon terjdi dkat dia , aku nak dia jaga diri . So , jaga diri taw syg ? :'( Will miss ur voice and our conversations.


Kdang2 benda kecil pown boley buat hbugan kita berakhir . Aku xnak semua tu ! Ckoplah dgan kau aku bahagia . Be honestly , aku xsuka sgat nak berjanji dlam hal ni . Sbb aku risau kau dan aku akn mungkir janji . Sbb tu ak cuba untuk kuatkan diri aku . Syg , ku mohon , kembalikan rasa cintamu terhadapkan . Kembalikan segalanya . Ku mohon , cintaku mlam ni agak samar2 , maka kembaliah kasih . supaya mnjadi terang . Ku mohon :'( Okey la . I need to stop here . Xnak layan perasaan . But , just want to say Terima kasih awk sbb bgi sy cinta , kesetiaan, kebahagiaan dan segalanya . Akan ku hargai kehadiran dirimu . InsyaAllah :) Jangan buat sy ragu2 dgan awk . Mohon sgat . Okey , xsmpai hati nk teruskan entry niy . So sad dears :'(

No comments:

Post a Comment