Followers

Saturday, November 2, 2013

Really Miss You

Assalamualaikum wbt dan Selamat Malam . xD Esok bola final Phg vs Kltn . Yeahh .K , aku merapu daa :'( First of all , ak nak mntak maaf sbb aku dh berbulan2 xupdate blog even PMR dah hbes . Sorry . Actually , bnyak sgat cerita yg aku nk kongsikan dkat kome semua but aku xmmpu nk coretkan satu persatu :D

Di keheningan malam ini , bertemankan air mata hujan yg gugur membasahi bumi , aku dgan rasa rndunya kt geng2 aku , aku kuatkan diri ntuk update . Berbekalkan kekuatan , aku cuba luahkan apa yg aku rasa . Sejujurnya , mmg ak xmmpu nak bgtau sorang2 yg aku rndu hampa smua . Hampa diam , aku lgi diam . Hampa xtnya khabar dkat aku , aku lgi xtnya dkat hampa . Mmg aku nak tnya sgat , tp aku pkir hampa dh bahagia . *aku xtau knpa tiba2 ckap 'hampa'* haha . k nevermind

But , seriously aku ckap aku rndu budak2 kelas aku :'( Anis , Aishah , Hanim , Azlieda, Farisha, Nabila , Siti , Athirah , Ezah , Pei Chi , Mei Huey . Rindu sgat . Aku xmmpu nak bgtau sorang2 . Honestly , mmg dah lama aku menyepikan diri kt ruma . dlam fb or whatsapp pon aku xbrapa nk aktif dgan dorang . Ada yg add ak kt group ,aku biar je . Aku xbnyak sembang . Aku cuma lihat gelagat mereka .

Ya Allah ! Rindunya :( Mereka kata itu , aku diam . mereka kata ini aku diam . biar mereka kata aku sombong 100 kali , yg pasti mereka xkan tahu isi hati aku yg sebenar . Mungkin aku silap .Apa yg aku buat slama salah . Sbb tu aku diam :) Biarlah mereka kata mcm2 psal aku . Aku okay . Aku cuba appreciate mereka . Bukan snang nak dpat kawan yg buley trima baik buruk kita masa berkawan . Kan ? So , masa ni laa kita kena hargai mereka .

'Sejujurnya ku tak bisa . Hidup tanpa ada kamu . Aku gilaaa .' Hehehe . Sejak dua menjak ni , aku terasa dgan mereka . Hehe Aku xtahu knpa . Tp , aku diam . Aku pujuk hati ni . "ckuplah melihat kalian gembira" . Apapon kawan , aku kat sini ok . Jgan risaukan aku . Aku boley cari life aku sndiri . Sorang kwan tegur aku , dh buat aku tersenyum lebar . Serious :) Exspecially my darling Aishah and Hanim :* I Miss You .. Rindu aku ikhlas wlaupon tidak dibalas :) Bagi aku, persahabatan aku dgan budak2 lain dh ckup bermakna . Xperlu cari org lain lg . mreka dh ckop buat aku puas hati dan bahagia . Menangis dn ketawa perkara biasa bg kami . Mcam adk bradik . Apa2 yg kami lakukan , smua bersama .

Rindu sangatt . Tpi , Takpa . aku diamkan diri . Aku nak bertahan selagi aku mampu . Aku try untuk xbrgntung sepenuhnya dgan kawan . Cuba berjalan seorang diri :) Okay la , aku cuma nak ckap I MISS THEM :'( 


No comments:

Post a Comment