Followers

Thursday, November 19, 2015

No title

Buat kau yang pernah dan sedang aku sayang, ini adalah coretan dari hati aku. Ya, aku tahu kau akan terasa dgn coretanku ini. Hargai aku kerna aku mencuri waktu tidurku untuk menaip nukilan ini meski air mata bercucuran. Izinkan aku ceritakan segalanyaa.

Yaa. maafkan aku. wlaupun kau dan aku tiada apa2 hubungan istimewa, cukup hati aku sndiri yg tahu perasaan ini. Maafkan aku krna sayang kau bukan pada waktunyaa. Maaf, aku terlebih. Maaf , krna aku, kau naik menyampah. Kerana terlalu lama aku pendam akn hal ini dan detik ini, aku menangis. menangis di kamar ini. Tak sanggup. Aku cuba kuat. Tapi, kuat aku dlam air mataa. Aku faham benar diri aku. Memang begini. Pujuk hati untuk kuat. Aku biarkan tangisan ini , kerana di sebalik semua ini , terselitnya satu kekuatan untuk ak mulakan hari esok.

Ya. Mungkin hati aku terlalu memendam rasa ini. Dan aku tahu. kau rasa perkara yg sama. tapi, perasaan aku ini terlalu 'over' smpai aku sndiri xmampu nk control. Kau, aku sayang dgn seikhlas hati aku. Ada sebab aku xpernah tegur kau. salah satunya , aku belum bersedia brhubung dgn org yg pernah aku syang. aku tak mahu conversation kita di dunia realiti akan mnjdi kenangan bila kita bwak haluan masing2. kedua, aku segan nak tegur kau. wlaupun mereka memaksa aku untk tegur kau. TIDAK. aku ikut apa kata hati aku. segan aku pun bnyak sbab. dah laa. aku taknak bgtau knpa aku tak tegur kau. cuma skrang ni, aku tak tahan. tak tahan dgn emosi aku.

Ya. mungkin aku terlebih sayang kau. Aku tak faham. adakah aku syg dkat org yg betul2 syang aku, atau hanya kata-kata? Entah. Syoksendiri mungkin. Ha Ha Ha. Aku tak heran klau aku silap sayang dkat org yg tak syang aku. Aku cuma perhati kau dari jauh. Apa-apa perasaan aku dkat kau, aku pendam.aku pun tak tahu apa sbab aku pendam. ngada2 -.-' aku nak tengok smpai bila perasaan ni akan wujud. Biasanyaa , klau aku syang someone tu tnpa satu dunia tahu , smpai bila2 prsaan ni wujudd.. kah ! tak ke beruntung tuhh?

Ya. sekarang ni aku takde 'mood' nak layan kau. dgn emosi xbrpa nk stabil, makin melayan la aku. Aku xtahu knpa aku sngat sensitif bab perasaan. wlaupun benda tu tak perlu pun difikirkan. cukup sebut nama kau, buat aku rasa bersalah. Entah. bersalah yg sangat2 bersalah. tak pernah aku menangis sbb benda mcm ni. selagi aku syang kau, aku akan jaga aib kau. aib orang yg aku syang. aku tak kisah kau siapa, tapi aku akan jagaa. kata member aku "alah. rileks la. mirah xpe." simple ayat dia. at de same time, buat aku lagi bersalah. wlaupun dipujuknya supaya xmenangis, tapi aku still dgn air mataa. woi, tak tahan sebak dia T_T Sampai satu tahap , aku xmampu nk tegur kau lagi. aku taknak layan kau waktu aku menangis. aku taknak kau tahu setiap "Hahaha" yg aku type itu adalah palsu.

Tak. aku tak suka tipu orang yg aku sayang. bro , sebelum aku hentikan coretan ni, sbelum aku shut down laptop, aku nak kau jaga diri. aku nak , kau jangan take care sangat psal aku. supaya aku takdelah manja mcm skrg. aku nak kau tahu , 11 tahun aku belajar di sekolah, xpenah2 timbul perasaan mcm mna prasaan aku dkat kau, tak pernah jadi mcm ni even thought he's my classmates , or sama umur. wlaupun hensem tara mana pun dia, TAK PERNAH.. jadi, aku pelik , kenapa tiba2 aku boleh ada hati dkat kau ? Apa lebihnya kau dgn org lain ? Nanti kau bagitau aku yaa.

Ya. mungkin lepas ni , aku taknak libatkn sape2 lagi dlam conversation kitaa. tak. bukan aku xminat. cuma sikap aku yg terlalu nk tahu pasal kau. Takpelah. lepas ni , mungkin aku buat biasa2 jee. Biar aku tipu mereka, asalkan perasaan ni still adaa. Aku akui. aku over. Ya. aku over bro . tapi , ni coretan berani mati yg pernah aku typee. Kau nak appreciate or tak, bukan masalah aku. Selamat malam buat insan yang sedang tidur.

No comments:

Post a Comment